2 Mart 2012 Cuma

Zayıflamak için çok uğraşmıştım ama müthiş sonuç.


Uzun zamandır fazla kilolarımdan şikayetçiydim çevremdekiler ne kadar "kafana takma " demiş olsalar da insan bu soruna çözüm bulmak istiyor her şeyin fazlasının zarar elbette. Kilo vermeyi sürekli ve inatla istemiş olmama rağmen bir türlü herhangi bir diyet programına bağlı kalamıyordum. Biraz yemekten bir şey olmaz düşüncesiyle sürekli programı bozuyordum . Bu sanırım bütün kilo sorunu olan insanlarda var bunu daha çok takıntı haline getirmiştim artık ve bilgisayarın başından hiç kalkmadan bu soruna çözüm bulmak istedim  herkes birbirine yakın şeyler yazmıştı. Şunu yiyin şöyle yapın gibi şeyler ama bu bana çözüm olmuyordu biraz daha araştırdıktan sonra bir ürüne rastladım ama ilaç kullanarak kilo vermeye inanmasam bile bu sorun gözümde büyüdüğü için bunu da denemekten çekinmedim . Sipariş ettim , kullandım ilk zamanlarda bir şey olmuyor gibiydi ama sonralarda kilo verdiğimi hissettim bu süreç içerisinde 1 kez bile tartı üstüne çıkmadım çünkü bu psikolojimi bozabilirdi. Yaklaşık 1 ay sonra tartının üzerine çıktım ve sonuç inanılmazdı 8 Kilo vermiştim 1 ay içinde ..  Lida Zayıflama Hapı tüm sorunları çözmüştü ve sanki artık başka biri gibiyim.

0 yorum:

Yorum Gönder