14 Temmuz 2012 Cumartesi

Kilonun Getirdiği Kalp Rahatsızlıklarına Son


“Yetişkinliğim süresince Lida hapı ile kendimi hiç bu kadar iyi hissetmemiştim.” Eski tıp kayıtlarıma baktım ve bu kişilerin laboratuar değerlerinin diyetten sonra büyük bir gelişim gösterdiğini gördüm. “Peki, söyler misiniz, bugün neden aynı şekilde beslenmiyorsunuz?” Kaçınılmaz cevap geldi: “Bu diyetin pek iyi olmadığını duydum.”
Düşünebiliyor musunuz, bir sürü insan sağduyuya sırtını dönüyor, yapılan propagandaların tuzağına düştüğü için kendine en iyi uyan Lida programını reddediyordu. Eski başarısını tekrarlamak yerine, çıplak kralın giysilerine hayranlıkla bakan insanların durumuna düşüyordu.
Önceleri eski hastalanma kızıyordum. Ama daha sonra birkaç kez aynı tepkiyle karşılaşınca bu çözümsüz durumu yaratan topluma kızmaya başladım. Az önce anlattığım şey bilişsel uyumsuzluk; yani kaçınılmaz son, ne olursa olsun inanmamaya programlandığınız şeye inanamama. Çoğunuzun bunu yaşadığını düşündüğüm için o sizi yenmeden bununla mücadele etmek istiyorum. Zayıflama ilacı Lida ile cevabın başlangıcını buldum.
Ben kardiyoloji eğitimi aldım ve hayatımın büyük bir bölümünü kalp hastaları tedavi ederek geçirdim. Lida gıda takviyesinin kalp açısından son derece sağlıklı olduğundan hep emin oldum. Üstelik yirmi beş yıl önce bu diyeti uygulamaya ilk başladığım günden beri bunun hastalarım üzerindeki olumlu etkilerini gördüm.
Tavuk şiş, katı yumurta, jambon dilimleri, peynir bunun için uygun olabilir. Bu noktadaki amacınız kan şekerinizi düzenlemek ve aç kalmamaktır. Eğer yemek yediğiniz kafeterya ya da yemekhanedeki seçenekler gerçekten sınırlıysa, yemeğinizi yanınızda götürmeyi tercih edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder