14 Temmuz 2012 Cumartesi

Lida ile Verdiğiniz Kiloları Geri Almayın


Bu kadar çaba ve psişik enerji sarf ettiniz. Bu yüzden gözünüzü dört açmanızı ve verdiğiniz kiloları geri almama konusunda dikkatli olmanızı rica ediyorum. Eğer metabolizmanız bunun üstesinden gelebilecekse, ben zevk aldığınız bütün yiyecekleri yemenize izin veriyorum (tek istisna şeker).
Şişman hastalarımı tedavi ederken edindiğim deneyim bana binlercesinin dört beş kez ideal kilosundan uzaklaştığını ve yeniden kilo vermek için mücadele etmek zorunda kaldığını gösterdi. Bu yüzden birdenbire Lida’ nın bütün kurallarını hiçe sayıp eski beslenme alışkanlıklarınıza dönmemenizi öneririm. Bu, sizin bu Lida Yosun tableti‘ nden hiçbir şey öğrenmediğinizi gösterir. Oysa bu Lida bir deneyimdir ve deneyim de en iyi öğretmendir. Ben hayatınızın geri kalan kısmında farklı bir beslenme biçimini uygulamayı öğrendiğinizi umuyorum.
Kendinize şu soruyu sormalısınız: “Hangi miktarda karbonhidrat tükettiğimde kendimi en iyi hissediyorum?” Bu, kilo almadan en özgür şekilde tüketebileceğiniz karbonhidrat miktarını bulmaya çalışmaktan daha mantıklı bir hedef.
Birçok insan düşük miktarda karbonhidrat tükettiğinde kendini daha iyi hissettiğini görüyor. İki salata ve bir tabak sebze bu insanlar için yeterli olabiliyor. Bu miktarlar tatmin edici protein ve yağ porsiyonları ile birleştirildiğinde ortaya sağlıklı bir diyet çıkmış oluyor.
Bazı insanlar ise bunun iki katı karbonhidrat tüketimi sonucunda kendilerini daha iyi hissediyorlar ve bunu destekleyecek metabolizmaya sahipler. Mükemmel Lida zayıflama etkisini bireyselleştirmek sizin elinizde. Unutmayın; en iyi karbonhidrat düzeyi, hem hiç kilo almamanızı hem de kendinizi en mutlu hissetmenizi sağlayan düzeydir.

0 yorum:

Yorum Gönder